19 listopada 2015

MakeUp Revolution - cudowne serduszko

MAKEUP REVOLUTION Iced hearts - wypiekany róż do policzków o delikatnej konsystencji, który łączy ze sobą 3 harmonijnie dobrane kolory. Róż spakowany został w przepiękne, kartonowe opakowanie w kształcie serca.
Produkt jest bardzo aksamitny, łatwy w aplikacji i zapewniający naturalny efekt.
Delikatne odcienie różu pozwalają w naturalny sposób podkreślić policzki i wymodelować kształt twarzy.
Odcienie można mieszać ze sobą lub używać osobno. Jaśniejsze doskonale nadają się jako rozświetlacz.
Jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.
Jest bardzo wydajny a do tego spakowany w uroczy kartonik w kształcie serca.


Kupiłam w końcu moje pierwsze serduszko. Jako, że nie miałam wielkiego wyboru, ponieważ trafiłam na nie w Joy Boxie- trafił mi się kolor Iced Hearts. I dobrze, bo jest idealne. Jest to rozświetlający , dobrze napigmentowany róż w trzech paskach. Pierwszy pasek jest w odcieniu perłowym lekko wpadający w róż. Drugi to jasny cukierkowy róż, który idealnie nadaje różowiutki kolor moim policzkom. Trzeci- już mniej lśniący jest w odcieniu brzoskwiniowym, który opalizuje delikatnie na złoto.
Bardzo łatwo się je aplikuje, nakładają się równomiernie i świetnie blendują. Nie ścierają się i dobrze trzymają się na skórze. I te opakowania! Chyba działają na mnie najbardziej, już planuję zakup pozostałych serduszek. Szczególnie te jednokolorowe. Z pewnością wystarczają na bardzo długo. Cena serduszka to ok. 25 zł. Akurat moje serduszko mogę wam szczególnie polecić. A zakupić je możecie tutaj. ;)

A wy? Macie któreś serduszko? Są warte polecenia ?

7 komentarzy:

  1. Cudowne jest to serduszko, w końcu muszę je sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne! Przyciąga uwagę i wygląda naprawdę kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaje się na ten produkt dość spory czas już, chyba czas go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :) Bardzo podoba mi się twój blog :) Przeczytałam wszystkie wpisy i twój styl pisania też mi się bardzo podoba! Ja też mam swojego bloga ale dopiero zaczynam go prowadzić i jeszcze nie bardzo umiem tak pisać, wiec fajnie by było gdybyś czasem napisała mi jakiś komentarz ze wskazówkami :D Dodaje do ulubionych!! Zapraszam do mnie https://girlishsite.wordpress.com/
    Nie mam jeszcze takiego serduszka ale w najbliższym czasie mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz od dłuższego czasu kusi mnie to serduszko... Pewnie niedługo stanę się jego posiadaczką 😈

    Zapraszam do mnie 💞
    carolla160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda super, ciekawe czy również dobrze będzie się trzymało, cały czas zastanawiam się nad nim. ;)

    zapraszam do mnie
    krainanowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń