14 września 2015

Moje sposoby na olej kokosowy .

Olej kokosowy cud miód malina w zakresie kosmetycznym. Nadaje się do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, dłoni, paznokci a nawet do smażenia ;)

Do pielęgnacji twarzy

Nadaje się do każdego rodzaju cery. Nawilża, odżywia i poprawia koloryt skóry. Wystarczy posmarować odrobiną oleju skórę twarzy na noc, a rano skóra jest delikatna i nawilżona. Świetnie sprawdza się również do skóry wokół oczu - ma działanie przeciwzmarszczkowe ;)
Do demakijażu

Jest doskonały do demakijażu. Można spokojnie zmywać nim makijaż z oczu, nie podrażnia a przy okazji nawilża ;) W przypadku skóry wrażliwej działa łagodząco. 
Do ciała

Można stosować jako balsam- najlepiej po kąpieli. Przede wszystkim po raz kolejny NAWILŻY skórę. Działa również na wczesną fazę rozstępów - rozjaśnia je i mniej ich powstanie.
Do peelingu

Wystarczą 2 łyżeczki cukru i 1 łyżeczka oleju. Zastosowania peelingu chyba nie trzeba tłumaczyć ;) 

Do paznokci i skórek

Poprawia wygląd skórek, nawilża je przez co nie są suche i nieestetyczne. Regularne stosowanie oleju sprawia, że paznokcie szybciej rosną.

Do włosów

Wmasowując olej w skórę głowy działać będzie na cebulki pobudzająco i powoduje, że włosy mniej się przetłuszczają. Zastosowanie na całe włosy spowoduje, że włosy mniej się będą łamać i rozdwajać ;)
Jako lekarstwo

Wspomaga leczenie cukrzycy, jest idealną maścią na poparzenia, pomaga wyleczyć wysypki,ukąszenia owadów, ospę wietrzną, różyczkę,  egzemy, pleśniawki, odleżyny, bielactwo, plamy wątrobowe i inne zmiany skórne.Leczy zgagę, zmniejsza siniaki i opuchliznę, łagodzi bóle gardła i chrypkę. 

A Wy jakie macie sposoby na olej kokosowy? Odpowiadajcie, może znajdę coś nowego dla siebie ;)

4 komentarze:

  1. Trafiłaś idealnie z tym postem bo dziś właśnie kupiłam słoiczek oleju kokosowego w hebe ;P Więc będe teraz testować ;) Mega przydatny post bo miałam jedynie pomysl na posmarowanie nim twarzy ;P
    Zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze dużo więcej zastosowań tego cuda ;D

      Usuń
  2. ja jeszcze olejku kokosowego nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam z KTC ale mi się trafiła podróbka bo nie pachnie kokosem;(

    OdpowiedzUsuń