24 sierpnia 2015

Sztuczne rzęsy kępki Magic Girl








Magic Girl Flare Eyelashes to sztuczne rzęsy w kępkach, które dodają tekstury oraz objętości, powiększają oko, powodują, że staje się wyraźne i podkreślone.
Kilka kępki przyklejone w zewnętrznym kąciku dają efekt kociego oka i dodają uroku makijażowi dziennemu, natomiast przyklejone na całej długości linii rzęs powodują optyczne powiększenie oka i wzmacniają podkreślenie co perfekcyjnie uzupełnia makijaż wieczorowy.
Rzęsy wykonane są z naturalnego włosia, są lekkie i komfortowe w noszeniu. Służą do jednorazowego użytku.





Kocham sztuczne rzęsy! Robiąc zakupy na Kosmetykach z Ameryki postanowiłam wypróbować nowe ;) Przy rzęsach Magic Girl sprawdza się teoria, że droższe jest lepsze. Kępki na oczach wyglądają baaaardzo sztucznie, prawda ? Są dosyć sztywne, ciężko się je przykleja. Są też trochę za długie, ale to akurat moja wina- jest więcej rozmiarów do wybrania. Poza tym mimo tego napisu:
 nie było kleju w zestawie ;( I niech was nie zmyli tekst, nie były to rzęsy na pasku tylko kępki. Są lekkie i komfortowe, nie czuć ich w ogóle - i to chyba jedyna zaleta. Może tylko trafiłam na taką felerną sztukę ? Szczerze mówiąc nie polecam. Chyba jednak wrócę do swoich ulubionych z Donegala. ;) Tych z pewnością drugi raz nie kupię.
 
Ale jeśli wy chcecie wypróbować to kupić można je tutaj.

9 komentarzy:

  1. Ale one ślicznie wyglądają na twoich oczach :)
    Masz piękny kolorek oczu ;) Pozdrawiam!
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają na oczach, bardzo subtelnie i naturalnie <3
    Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com :) Również obserwuję ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. na oczach wyglądają mega :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że ja też kiedyś chciałam się bawić w sztuczne rzesy ale to nie dla mnie za bardzo trzęsą mi się ręce xd Po drugie swoje nie mam chyba najgorsze więc odpuściłam ;) ale u Ciebie wygladają naprawdę fajnie ;D Obserwuję ;P
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają takie kępki! :) Wolę jednak sztuczne rzęsy na pasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda !
    może wspólna obserwacja ?♥
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także obserwuję:) http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rzęsy świetnie wyglądają :) Zastanawiam się nad ich zakupem :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń